Bine ați venit la RIDA S, parte a RIDA GROUP!
Grupul RIDA România a început în 2004 ca o companie de retail specializată în vânzarea de produse și tehnologie oftalmică. Ne-am extins portofoliul în cadrul grupului prin construirea unui mediu de afaceri propriu, atrăgând producători de echipamente și accesorii oftalmice din întreaga lume. Acest lucru a fost posibil prin crearea unui departament de vânzări profesionist dedicat și a unui serviciu bine pregătit pentru echipamente. În prezent, suntem lideri în distribuția de echipamente oftalmice în România.
Iată o listă de parteneri cu care am colaborat: Albert-Heiss, DGH Technology, Farmigea, Frastema, Huvitz, HTS, eJanach, Johnson&Johnson, Medinstrus, Nikon-Optos, Oertli, Oculus, Optopol, Takagi și mulți alții. Ne dezvoltăm continuu portofoliul de produse prin atragerea de noi parteneri de afaceri pe termen lung.
În grupul nostru, sunt 4 companii, după cum urmează:
- Ridas Optic – IOL-uri și consumabile oftalmice
- Rida S – Echipamente oftalmice și optice
- Rida Eye – Rame de ochelari
- Argus Optik – Echipamente și service oftalmic
Conform politicii noastre comerciale, asiguram suport tehnic pe toata perioada de garantie a aparatelor achizitionate de la compania noastra.
Asiguram un punct de contact dedicat personalului autorizat al clientilor nostri unde se poate semnala orice problemă/defecțiune care necesită mentenanță preventivă sau corectivă sau solicită suport tehnic contractantului în gestionarea unui incident, disponibil, pentru a se asigura că orice situație semnalată este tratată cu promptitudine, la numarul de telefon 0722.460.085 sau la adresa de mail service@argusoptik.ro
Vom răspunde în timp util la orice incident semnalat de dumneavoastra, în funcție de nivelul incidentului. Fiecare incident este caracterizat de un nivel de prioritate, care va evidenția impactul acestuia asupra funcționalităților produsului
Serviciile de mentenanta corectiva:
Mentenanța corectivă reprezintă totalitatea operațiunilor de intervenție la un echipament care se efectuează ca urmare a unor defecțiuni sau funcționării în afara parametrilor optimi cu scopul de a restabili capacitatea de funcționare optimă a echipamentului/produsului
Mentenanța corectivă include localizarea, diagnosticarea defectelor, inclusiv intervenția pentru restabilirea bunei funcționari și trebuie efectuată pentru toate părțile componente ale produsului atunci când autoritatea contractantă semnalează un incident.
Vom include in costurile mentenanței corective toate costurile aferente intervenției, cum ar fi, dar fără a se limita la: forța de muncă, piesele de schimb, alte materiale sau consumabile, costurile cu transportul echipamentului/produsului de la sediul beneficiarului la locul efectuării operațiilor de mentenanță corectivă, dacă este cazul. Activitățile de mentenanță corectivă se vor realiza, de regulă, în locațiile unde sunt instalate echipamentele. În cazul în care activitățile de mentenanță corectivă necesită operații tehnologice mai complicate, siacestea nu pot fi executate şi la sediul clientului,echipamentul va fi transportat de catre firma noastra la sediul nostru pentru reparatii, caz în care se întocmește un proces verbal de custodie.
După fiecare intervenție corectivă, vom efectua teste de funcționare care să demonstreze că echipamentul/produsul funcționează în parametrii optimi și vom prezenta un raport care să includă activitățile realizate, piesele de schimb utilizate, precum și rezultatele testelor de funcționare.
Serviciile de mentenanță corectivă din perioada de garanție vor fi incluse în prețul bunului. În cazul în care echipamentul / produsul respectiv functionează pe perioada de garanție fără defecțiuni sau funcționează în parametrii optimi stabilitți se poate ca aceste servicii să nu fie solicitate de catre client.
Mentenanța evolutivă se va aplica numai acelor produse care sunt livrate concomitent cu un software care le asigură operabilitatea.
Operațiunile de mentenanță evolutivă care necesită o oprire a echipamentelor se efectuează în afara orelor normale de activitate. Datele exacte vor fi agreate cu clientii nostri.
Înainte de efectuarea operațiunilor de mentenanță evolutivă, vom prezinta spre aprobare planul de realizarea a mentenanței evolutive care trebuie să cuprindă cel puțin lista echipamentelor la care se va interveni, perioada intervenției, documentația tehnică relevantă.
Vom realiza și documenta o sesiune de instruire cu personalul autorității contractante privitoare la noile capabilități ale echipamentului.
Mentenanța evolutivă nu trebuie să conducă la perturbarea activităților clientilor nostri, degradarea performanței serviciilor și/sau pierderea unor informații.
Mentenanța evolutivă va acoperi toate costurile aferente intervenției, inclusiv forța de muncă, echipamente, software și altele asemenea inclusiv produse (componente/ piese de schimb).
Operațiunile de mentenanță evolutivă vor fi efectuate în condiții de securitate, cu asigurarea că sunt îndeplinite toate măsurile privind protecția, conform prevederilor legale, a personalului contractantului care efectuează mentenanță și a altor persoane prezente la locul unde are loc intervenția.
După fiecare intervenție evolutivă, vom efectua teste de funcționare a echipamentului.
După fiecare intervenție evolutivă, vom livra documentația detaliată a intervenției (actualizare proiect tehnic, licențe, etc.).